برنامه درسی
درس: گرامر آیلتس
ورود به سایت

Curriculum

گرامر آیلتس

تمرین گرامر

0/20
درس متن

توصیه های پایانی دوره گرامر

4.5
(2)

جمع‌بندی دروس این دوره و توصیه‌های پایانی دوره گرامر

  • وقتتان را برای یاد گرفتن استراکچرهای جملات بیش از حد پیچیده (overly complex) تلف نکنید. مجبور نیستید برای گرفتن یک نمره خوب در آزمون رایتینگ، پاراگراف‌هایی شبیه پاراگراف‌های متون ریدینگ تولید کنید.
  • گرامر را در کانتکست (context) یاد بگیرید نه فقط از کتاب‌های گرامر – توجه کنید که گوینده‌ها یا نویسنده‌ها چطور جملاتشان را به هم ربط می‌دهند یا چگونه به شما کمک می‌کنند که ایده هایشان را دنبال کنید – اگر نتوانید این کار را انجام دهید احتمالا از الگوهای مناسبی استفاده نمی‌کنید.
  • حواستان به خلاهای گرامری‌ (چه هنگام اسپیکینگ و چه رایتینگ) باشد و سعی کنید آنها را پر کنید. وقتی گرامر جدیدی را یاد می‌گیرید، در هر زمان ممکن از آن استفاده کنید و به حفظ نمونه ها اکتفا نکنید.
  • برای این که بهتر بتوانید موضع (position) خودتان را در رایتینگ روشن کنید، ببینید چه زمانی و چگونه انگلیسی زبانان استراکچرهای مختلف را به کار می‌برند و با خودتان فکر کنید این کار چه تاثیری بر لحن (tone) دارد، چگونه این استراکچر کمکتان می‌کند ایده‌های نویسنده را دنبال کنید یا موضع آنها را به روشنی متوجه شوید.
  • هنگام یادگرفتن افعال، کلمات را به صورت chunks (دسته کلمات) و نه جدا جدا (ایزوله in isolation) یاد بگیرید تا هر حرف اضافه یا فعل دیگری که همراه آنها استفاده می‌شود در یادتان بماند.
  • مدت زمان مشخصی در روز را به تمرین گرامر اختصاص دهید حتی 5 دقیقه هم می‌تواند مفید باشد.
  • تعادلی (balance) میان کار کردن روی درستی (تصحیح و ویرایش کردن اشتباهاتتان یا انجام تمرین های کنترل شده) و fluency (روان بودن، یعنی تولید استراکچرها در اسپیکینگ و رایتینگ) ایجاد کنید.

به این صفحه چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن بر روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تاکنون امتیازی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این صفحه را ارزیابی می کند.

خوشحالیم که این صفحه را مفید دانستید...

در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

متاسفیم که این صفحه برایتان مفید نبود!

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظرتان این صفحه چه کمبودی داشت که برایتان مفید نبود؟