برنامه درسی
درس: گرامر آیلتس
ورود به سایت

Curriculum

گرامر آیلتس

تمرین گرامر

0/20
درس متن

یاد گرفتن از طریق تدریس

5
(2)

یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی، اینست که یک پارتنر (Partner) درس خوان پیدا کنید و به او آن نکاتی را که یاد گرفته‌اید درس بدهید. وقتی از زبان آموزی به معلمی شیفت می‌کنیم، توانایی ما برای درک کردن و به خاطر سپردن تا حد بسیار زیادی بهتر می‌شود.

اگر پارتنر درس خوان شما بتواند توضیحات (explanation) شما را درک کند، آنگاه به احتمال زیاد شما آن استراکچر را درک کرده‌اید. اگر پارتنر متوجه نشود، احتمالا هنوز کارهایی مانده است که باید انجام دهید. استراکچری را که دارید در عمل تمرین می‌کنید (practicing) در چندین منبع (resource) پیدا و مطالعه کنید تا زمانی که احساس کنید آن را می فهمید و می دانید چگونه و چه زمانی از آن استفاده کنید.

سعی کنید وقتی دارید reading و listening کار می کنید، مثال های واقعی استراکچر را پیدا کنید. بعد از آن، در عمل تمرین کنید، تمرین کنید و تمرین کنید. تولید کنید، تولید کنید و تولید کنید. در نهایت استراکچرها به صورت اتوماتیک تولید می‌شوند که سبب خواهد شد رایتینگ شما کمتر مکانیکی و بیش از پیش طبیعی به نظر برسد.

اگر برای مدتی طولانی گرامر نخوانده‌اید، توصیه می‌کنیم با یک کتاب گرامر معتبر و مورد تایید که از پایه تا سطح عالی را آموزش می‌دهد، شروع کنید. سعی کنید روزی 10 تا 15 دقیقه مفید برای تمرکز صرف روی واژگان و گرامر کنار بگذارید. می توانید این کار را با انجام همیشگی آن در یک زمان از پیش تعیین شده از روز، مثلا هنگام بازگشت به خانه، به یک عادت بدل کنید.

به این صفحه چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن بر روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تاکنون امتیازی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این صفحه را ارزیابی می کند.

خوشحالیم که این صفحه را مفید دانستید...

در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

متاسفیم که این صفحه برایتان مفید نبود!

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظرتان این صفحه چه کمبودی داشت که برایتان مفید نبود؟