برنامه درسی
درس: گرامر آیلتس
ورود به سایت

Curriculum

گرامر آیلتس

تمرین گرامر

0/20
درس متن

Fluency در برابر Accuracy

5
(1)

در فرایند رایتینگ، می توانید کارتان را برای بهبود درستی آن (Accuracy) ویرایش و بررسی کنید ولی در هنگام Speaking دیگر مجال این تشریفات را نخواهید داشت. بنابراین هر نوع خلا در زبان شما باعث ایجاد وقفه خواهد شد. نقاط ضعف‌تان درست در هنگامی که می‌خواهید چیزی را در آزمون اسپیکینگ توضیح دهید، مشخص می‌شود که بر Fluency شما نیز تاثیر منفی خواهد داشت. هر بار که مکث می‌کنید تا روی درستی مطلبتان فکر کنید، این تاثیر منفی تکرار خواهد شد.

حواستان باشد که یک زبان را در رایتینگ و اسپیکینگ خودتان تولید کنید، چه وقتی که در حال انجام تمرینات عملی کنترل شده (controlled practice) هستید، که در آن جمله و موقعیت (situation) را کنترل می‌کنید تا درستی (Accuracy) مطالبتان افزایش یابد و چه وقتی که دارید تمرین عملی آزاد (free practice) انجام می‌دهید. انجام این کار اغلب به شما کمک میکند fluency تان را تقویت کنید، چون بالاخره خواهید توانست زبان را به صورت اتوماتیک و بدون مکث برای فکر کردن، تولید کنید.

ایده کلیدی:

تمرین‌های عملی کنترل شده (controlled practice) و آزاد (free) انجام دهید تا به شما کمک کنند بدون مکث برای فکر کردن در آزمون بتوانید زبان جدید تولید (produce) کنید.

به این صفحه چه امتیازی می دهید؟

برای امتیاز دادن بر روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تاکنون امتیازی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این صفحه را ارزیابی می کند.

خوشحالیم که این صفحه را مفید دانستید...

در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

متاسفیم که این صفحه برایتان مفید نبود!

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظرتان این صفحه چه کمبودی داشت که برایتان مفید نبود؟